Comment are off
Στο Διαχρονικό Μουσείο και στο Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και του σχεδίου δράσης του σχολείου για τη φετινή χρονιά επισκεφτήκαμε δύο μουσεία της πόλης μας, το Διαχρονικό Μουσείο και το Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων.
Το πρόγραμμα μας έχει τίτλο «Μαθαίνω την πόλη μου μέσα από τα μουσεία και τα τοπόσημά της» και σκοπό έχει μέσα από τα προγράμματα των μουσείων τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και την πολιτιστική διαδρομή του θεσσαλικού τόπου όπως και να γνωρίσουν και να χαρτογραφήσουν την πόλη της Λάρισας.
Ευχαριστούμε αντίστοιχα τις κ.κ. Κ. Ζάχου και Κ. Κόντσα για τις όμορφες ξεναγήσεις και την υλοποίηση των προγραμμάτων, με τρόπο κατανοητό και ουσιαστικό για τα παιδιά.













